erlend og steinar hjelper deg

24

Oppdag TV-serien og podcasten "erlend og steinar hjelper deg" med Erlend og Steinar. Utforsk tankeeksperimenter og få hjelp til ulike situasjoner. Nominert til Gullruten 2023.

Introduksjon

"erlend og steinar hjelper deg" er en populær TV-serie skapt av Erlend Andreas Mørch og Steinar Klouman Hallert. Serien har blitt anerkjent og nominert til Gullruten 2023 i klassen for beste programleder underholdning. Dette underholdende programmet er også tilgjengelig som en spennende podcast, der de to vennene engasjerer lytterne med tankeeksperimenter og utforsker ulike temaer.

Erlend og Steinar hjelper deg (TV Series 2023– ) - IMDb

Om Erlend og Steinar

Erlend Andreas Mørch er en norsk komiker, tekstforfatter og journalist. Han har vært en viktig bidragsyter til humorkollektivet Humornieu, der han har produsert sketsjer som er blitt publisert på YouTube. Mørch har også arbeidet som journalist for kulturavisen Natt&Dag, der han har bidratt med videoreportasjer om stortingsvalget. Han har også vært manusforfatter og skaper av TV-serien "Sigurd fåkke pult". I tillegg til sitt arbeid i TV og journalistikk, kringkaster han spill og annet innhold på videostrømmingssplattformen Twitch.

Sammen med Steinar Klouman Hallert har Erlend Andreas Mørch skapt suksess med TV-serien "erlend og steinar hjelper deg". Deres unike kombinasjon av humor, kunnskap og tankeeksperimenter har gjort dem til populære programledere. Deres podcast "Både Erlend og Steinar" fungerer som en tenketank for folk med lav intelligens, der de fortsetter å utforske ulike temaer og utfordre hverandre til å tenke utenfor boksen.

Erlend Og Steinar Hjelper Deg | Shows | discovery+

TV-serien "erlend og steinar hjelper deg"

"erlend og steinar hjelper deg" er en TV-serie som har fanget publikums oppmerksomhet med sin unike tilnærming til ulike problemstillinger. Erlend og Steinar bruker sin egen erfaring og kunnskap for å hjelpe lytterne med å forstå og takle ulike situasjoner. Gjennom humoristiske og tankevekkende diskusjoner tar de opp forskjellige temaer og presenterer kreative løsninger. Serien har blitt nominert til Gullruten 2023 for beste programledelse og beste nyskapning.

"Radio Mørch" podkast

En annen populær produksjon av Erlend Mørch er podkasten "Radio Mørch", som nå er tilgjengelig i NRK Radio. Podkasten tar lytterne med på en spennende reise der Erlend deler sine tanker og refleksjoner. Med humor og dybde utforsker han ulike temaer og bringer unike perspektiver til lytterne. NRK har overtatt produksjonen av "Radio Mørch" og vil komme med nye episoder fra høsten.

Conclusion

"erlend og steinar hjelper deg" er en TV-serie og podkast som har fanget oppmerksomheten til et bredt publikum. Erlend Mørch og Steinar Klouman Hallert, to kreative og talentfulle humorhoder, bruker sin unike tilnærming til humor, kunnskap og tankeeksperimenter for å hjelpe og underholde seerne og lytterne. Deres suksess har blitt anerkjent gjennom Gullruten-nominasjoner, og deres populære podcast "Radio Mørch" er nå tilgjengelig på NRK Radio. Med sin unike blanding av humor og innsikt fortsetter Erlend og Steinar å fascinere og engasjere publikum.

Hva vil Wiki fortelle oss?

Erlend og Steinar hjelper deg er en TV-serie skapt av Erlend Andreas Mørch og Steinar Klouman Hallert. Serien ble nominert til Gullruten 2023 i klassen beste programleder underholdning. Dette populære programmet er en underholdningspodcast der de to vennene bombarderer hverandre med tankeeksperimenter og utforsker ulike temaer. Erlend og Steinar er kjent for sin unike og humoristiske tilnærming til ulike problemstillinger, og de bruker sin egen erfaring og kunnskap til å hjelpe lytterne med å forstå og takle ulike situasjoner.

Erlend Andreas Mørch, en norsk komiker, tekstforfatter og journalist, har vært en viktig bidragsyter til humorkollektivet Humornieu, der han har produsert sketsjer som er blitt publisert på YouTube. Han har også arbeidet som journalist for kulturavisen Natt&Dag, der han har bidratt med videoreportasjer om stortingsvalget. Mørch har også vært manusforfatter og skaper av TV-serien Sigurd fåkke pult. I tillegg til sitt arbeid i TV og journalistikk, kringkaster han spill og annet innhold på videostrømmingssplattformen Twitch.

Sammen med Steinar Klouman Hallert har Erlend Andreas Mørch skapt suksess med TV-serien Erlend og Steinar hjelper deg. Deres unike kombinasjon av humor, kunnskap og tankeeksperimenter har gjort dem til populære programledere. Deres podcast Både Erlend og Steinar er en tenketank for folk med lav intelligens, der de fortsetter å utforske ulike temaer og utfordre hverandre til å tenke utenfor boksen.

Folk spør også

Er Erlend og Steinar hjelper deg ekte?

Hallert er aktuell med ny humorserie p Discovery, sammen med bestevenn og makker Erlend Mrch (som ogs har skrevet og spiller i Sigurd fkke pult). De lager sin egen vri p TV2-hjelper deg – Erlend og Steinar hjelper deg, der de skal lse ekte menneskers ekte problemer.

Videoer

Erlend og Steinars gisselaksjon mot Voi | Erlend og Steinar hjelper deg | discovery+ Norge

Selger Elkjøp denne brukte TV-en som ny vare? | Erlend og Steinar hjelper deg | discovery+ Norge